Akreditace udělena Ministerstvem vnitra ČR pod č.j.: AK/PV-395/2017.
Kurz je určen všem, kteří cítí potřebu zlepšit svoje komunikační a prezentační dovednosti a nacvičit si důvěryhodný projev při jednáních. Kurz obsahuje jednak návod na vytvoření prezentace samotné, jendak na to jak dobře připravenou prezentaci předat svým posluchačům a jak odbourat případnou trému při prezentacích či přednáškách. Polsuchači se seznámí i s technikami jednání s různými typy posluchačů a s návody jak reagovat na jejich konkrétní jednání během prezentace.
OBSAH KURZU:
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI PRO ŘEČNÍKA
Profesionální přístup
Jak zaujmout neverbálním projevem
Pozitivní prvky komunikace
Očekávaná kultura projevu
Úskalí mluveného projevu
Komunikační bariéry
PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI
Prezentační desatero
Vzbuzení zájmu
Udržování pozornosti
Obtížné typy posluchačů a vhodná strategie jednání
Co s trémou
STAVBA PREZENTACE
Kostra
Titulky
Informační bloky – náležitosti
Písmo, obrázky, barvy, znaky, texty, tabulky, grafy, celkový design
Časový harmonogram
DŮLEŽITÉ FÁZE VYSTOUPENÍ
Příprava
Úvod prezentace
Vlastní prezentace
Otázky a odpovědi (reakce na poznámky a otázky účastníků)
Závěr a ukončení prezentace
Časový harmonogram projevu
PRAKTICKÁ ČÁST
Tréninkové komunikační cvičení
Osobnostní a dovednostní testy
Lektorka pracovala od roku 1995 na manažerských pozicích ve společnosti Eurotel Praha, kde získala praktické zkušenosti ve vedení lidí, řízení projektů, tvorbě a zavádění procesů činností v organizaci, získala ocenění prezidenta US West za práci v oblasti Péče o zákazníky. Od roku 2001 působí jako samostatná lektorka hlavně v oblasti "měkkých" dovedností se zaměřením na mezilidské vztahy a komunikaci, profesionální péči o klienta.
Jako lektorka realizuje otevřené a firemní kurzy pro vzdělávací agentury, Státní i komerční instituce.
Hlavní náplně kurzů: Péče o zákazníka, Budování vztahu s klientem, Prodejní dovednosti, Komunikační a prezentační dovednosti, Práce v Call centrech (Telemarketing, Servis, Help desk, Vymáhání pohledávek), Vedení lidí, Kurzy pro firemní školitele, Kurzy pro asistentky / recepční, Profesionální telefonování, Vedení kanceláře, Firemní korespondence, Řešení komunikačně obtížných situací, Prevence a zvládání pracovního stresu, atp.
Odborná a publikační činnost:
Pravidelně přednáší v Institutu postgraduálního vzdělávání lékařů na katedře posudkového lékařství a publikuje odborné články v časopise
Praktická personalistika (nakladatelství Anag).